Het gaat beginnen - Reisverslag uit Saint-Jean-Pied-de-Port, Frankrijk van Loe Senden - WaarBenJij.nu Het gaat beginnen - Reisverslag uit Saint-Jean-Pied-de-Port, Frankrijk van Loe Senden - WaarBenJij.nu

Het gaat beginnen

Door: Loe

Blijf op de hoogte en volg Loe

31 Maart 2015 | Frankrijk, Saint-Jean-Pied-de-Port

Zo, nu niet meer uitkijken naar en verheugen op de reis. Nu is het begonnen. Vanmorgen heeft Henriëtte me met de kids naar t vliegtuig gebracht. Nu ben ik in Saint Jean Pied de Port. Morgenvroeg na het ontbijt ga ik dan echt wandelen. Helaas niet over de bergen maar onder langs. Er ligt op plaatsen nog n meter sneeuw en grote kans op verschuivingen. De weg is dus afgesloten. De schelp hangt al aan de tas. Ben nu een echte pelgrim. Om half 8 zo gezamenlijk eten en dan zien we wel weer verder. Morgen op naar Roncevalles

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Loe

Hier vind je mijn verslag van de camino de Santiago. De vertrekplaats is St. Jean Pied de Port (Fr) en ik ga te voet over de Pyreneeën naar Santiago de Compostela. Van daaruit loop ik verder naar Finisterre en Muxia aan de westkust van Noord Spanje. Alles bij elkaar zo'n kleine 900 km.

Actief sinds 21 Maart 2015
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 6787

Voorgaande reizen:

31 Maart 2015 - 16 Mei 2015

Camino de Santiago

Landen bezocht: