Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Mheer, Nederland van Loe Senden - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Mheer, Nederland van Loe Senden - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek

Door: Loe

Blijf op de hoogte en volg Loe

30 Maart 2015 | Nederland, Mheer

Alles ingepakt, weer uitgepakt en weer ingepakt. Nu is de tas dan eindelijk zo dat hij mee kan. Zwaar, te zwaar, veel te zwaar! Bijna 13kg. Dit is mijn startgewicht. Dit wordt dus gaande weg lichter, hoop ik. Het gaat morgen iig beginnen. Om 12u00 vlieg ik vanaf Charleroi naar Biarritz. Dan nog 1,5 uur zoiets met de trein. Morgenavond zit ik in St. Jean Pied de Port aan tafel voor het avondeten.
Regelmatig heb ik me dan toch die vraag al gesteld: waarom ga ik dit in godsnaam doen? Je lijkt wel gek om zover te gaan lopen.. misschien ben ik dat ook wel. Ik ga dit iig doen voor mezelf. Niet meer en niet minder. En ja gek moet je wel een beetje zijn, anders ging ik wel met de fiets of auto, dan kom je er ook.

Nu nog maar ff genieten van gezonde voeten en mijn eigen bed. Morgenvroeg nog ff lekker ontbijten met de kids en nog ff lekker knuffelen.

Voor nu, slaap lekker

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Loe

Hier vind je mijn verslag van de camino de Santiago. De vertrekplaats is St. Jean Pied de Port (Fr) en ik ga te voet over de Pyreneeën naar Santiago de Compostela. Van daaruit loop ik verder naar Finisterre en Muxia aan de westkust van Noord Spanje. Alles bij elkaar zo'n kleine 900 km.

Actief sinds 21 Maart 2015
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 6792

Voorgaande reizen:

31 Maart 2015 - 16 Mei 2015

Camino de Santiago

Landen bezocht: