Voorbereiding - Reisverslag uit Mheer, Nederland van Loe Senden - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslag uit Mheer, Nederland van Loe Senden - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Door: Loe

Blijf op de hoogte en volg Loe

21 Maart 2015 | Nederland, Mheer

Het aftellen is begonnen. Nog iets meer dan een week en dan vlieg ik vanuit Charleroi naar Biarritz om die avond in Saint Jean Pied de Port aan te komen. Dit is de startplaats van mijn reis. Nog even wat kleine spullen bijhalen en alles maar weer inpakken. Idd weer inpakken. De tas is inmiddels al een paar keer in en uit geladen. Blijft passen en meten. Vooral de gewichtsverdeling. Verder nog wat lopen. De schoenen zijn inmiddels ingelopen. Ik hoop de voeten ook. Het begint iig te kriebelen...

Loe

Hier vind je mijn verslag van de camino de Santiago. De vertrekplaats is St. Jean Pied de Port (Fr) en ik ga te voet over de Pyreneeën naar Santiago de Compostela. Van daaruit loop ik verder naar Finisterre en Muxia aan de westkust van Noord Spanje. Alles bij elkaar zo'n kleine 900 km.