dag 10 Villafrance Montes de Oca - Reisverslag uit Villafranca-Montes de Oca, Spanje van Loe Senden - WaarBenJij.nu dag 10 Villafrance Montes de Oca - Reisverslag uit Villafranca-Montes de Oca, Spanje van Loe Senden - WaarBenJij.nu

dag 10 Villafrance Montes de Oca

Door: Loe

Blijf op de hoogte en volg Loe

10 April 2015 | Spanje, Villafranca-Montes de Oca

Weer een dag verder. Door de meeting van gisteren ben ik misschien het belangrijkste gedeelte van gisteren vergeten. Ik was gisteren in Santo Domingo de la Calzada. Daar in de kathedraal, leven een haan en een kip. Jip, idd in de kerk. Als ze geluid maken als je binnenkomt, haal je Santiago zonder ongevallen. Ik had geluk! Als ik t nu niet haal, ga ik terug en eet ik die dieren. Ze worden toch iedere 3 weken vervangen. Vandaag hebben we met een groepje zelf gekookt. 3 gangen menu voor 4 euro. Morgen vroeg op en dan proberen Burgos te bereiken. Het is alleen ver, 36 km. Dus zien hoe het gaat. Ik heb op dit moment nog maar 2 kleine blaren. Dit kan morgen weer anders zijn. Tot nog toe gaat het wandelen goed. Alleen soms wat pijntjes hier en daar. Nog niks ernstigs dat me belemmerd. Vandaag de 1e regen gehad sinds de 1e dag. Nog niet zo erg dat ik de poncho aan moest, maar toch. Zo nu naar bed en morgen weer een dag. Ik heb me laten vertellen dat het vrijdag is, dus allemaal een prettig weekend!

• 18 April 2015 - 19:54

Lenie:

Hoi Loe
    Geweldig um te leze, ich vin ut hiel biezoonder da's dich dizze toch ant lope bis.
    en dat ich dat och kin volge via diene blog.
    geneet veural van alles waste mitmaks oonderweeg en Hopelijk biste gow dieng blaore kwiet.