8 dagen onderweg - Reisverslag uit Azofra, Spanje van Loe Senden - WaarBenJij.nu 8 dagen onderweg - Reisverslag uit Azofra, Spanje van Loe Senden - WaarBenJij.nu

8 dagen onderweg

Door: Loe

Blijf op de hoogte en volg Loe

08 April 2015 | Spanje, Azofra

Ik ben nu 8 dagen onderweg. Tijd om de balans op te maken. De internetconnectie is vaak slecht en traag. Daarom kan ik ook niet vaak schrijven, helaas.. Ik ben gisteren de grens over gegaan uit Navarra. Dus ook het Baskenland achtergelaten. Nu ben ik in de wijnstreek La Rioja. De camino verandert. Niet alleen het landschap maar je maakt zelf ook de nodige dingen mee. De eerste dagen waren lichamelijk erg zwaar. Nu zijn de tijden die je alleen loopt soms erg zwaar. Je denkt aan dingen waar je eigenlijk nooit aan denkt, of dacht allang vergeten te zijn. Eigenlijk is dat heerlijk. Alles komt eruit. Alle opgekropte emoties. Dus naast het lichamelijke 'gevecht' is het nu ook mentaal zwaar.iedereen die je spreekt zegt die zware mentale dag al te hebben gehad. Ik ook, dan wordt het lopen ook een echt gevecht. Maar dat is goed. We vertrekken nu 's ochtends met een groep. En komen op de zelfde plaats aan. Daar tussenin gebeurd alles. Je loopt alleen, met 2en of alle andere combinaties. De groep waar ik nu mee samen zit, dit kan morgen weer anders zijn, bestaat uit mezelf, een Engelsman, een Zweed, een Braziliaan, een Nederlandse, een Deense en 2 Duitsers. Erg gevarieerd dus. Ik hoop snel de goede connectie te hebben, zodat ik wat meer kan delen.

  • 10 April 2015 - 09:00

    Erwin:

    Loe,

    Zet hem op. Je kunt alles bereiken als je maar wil. Alleen of samen, maakt dan niets meer uit. Het gaat hier om jezelf te vinden.

    restpect!

    Groet Erwin, Janine en Jarno

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Loe

Hier vind je mijn verslag van de camino de Santiago. De vertrekplaats is St. Jean Pied de Port (Fr) en ik ga te voet over de Pyreneeën naar Santiago de Compostela. Van daaruit loop ik verder naar Finisterre en Muxia aan de westkust van Noord Spanje. Alles bij elkaar zo'n kleine 900 km.

Actief sinds 21 Maart 2015
Verslag gelezen: 309
Totaal aantal bezoekers 6776

Voorgaande reizen:

31 Maart 2015 - 16 Mei 2015

Camino de Santiago

Landen bezocht: